Kızlar benim bebegim 2 ay 21 günlük. 2. Aya girdiğimizden beri uykulara direniyor ağlıyor uyumuyor. İlk başta gece uykusuyla başladı sonra gündüz uykuları da böyle oldu. Hiçbir şekilde uyumuyor. Esim evde olunca arabayla çıkıyoruz anca öyle uyuyor. Artık uyku vakti gelince korkuyorum. Bu dönem mi böyle yoksa çocuğumun mizaci mi böyle anlamadım. Sizin bu aylarınız nasıldı