suheda58 öncelikle çok erken daha ama en büyük tavsiyem sıfır ekran kesinlikle izletmeyin. 2 yaşında kızımı oyun evine götrürdüm sadece kızımla birlikte 1 çocuk daha konuşuyordu. 15 tane kadar çocuk vardı 2-3 yaş arası hepsi ekran maruziyetiyle otizm başlangıcı teşhisi konulmuş. Az da görse çokta görse he çocuğu farklı etkiler.