ceren4_ suheda58 bizimki 10 ay 10 gün isme tepkisi yok gibi eli ağızda göz teması kısıtlı sizde de mi öyle
suheda58 ceren4_ isme tepki çok az bizde ama göz teması iyi mesela benimle gülüyor ya etraftaki insanlara da bakıyor aynı zamanda bakıyorlar mı bana diye kucağa gelmek istiyor devamlı Buda önemliymiş galiba Otizm de çok kucağa alınma beklentisi olmuyormua
suheda58 ceren4_ alkışı da ben yaparken izliyor onun ellerini tutup yaptırmak isteyince huysuzlanıyor yapmak istemiyor belki o hareketi sevmiyordur
atarepla Bence ekrandan ve ilgisizlikten kaynaklı. Otizm değildir üzülmeyin. Anneanneler bakınca pek öyle bilişsel gelişimini vs önemsemiyorlar. Her gün etkinlik zihinsel oyunlar vs yapsa ekranı kesse düzelir hemen. Daha da ilerlemeden el koyun bence duruma.
ceren4_ atarepla benim bebegime ben bakıyorum sıfır ekran ama göz teması kısıtlı ismine bakmıyor 10.5 aylık
tospkk suheda58 sayılır tabii ki gördüğünü yapmış, ne kadar çok ilgilenip gösterirseniz o kadar algısı açılır bol bol oynayın, kitap okuyun masal anlatın
ceren4_ suheda58 bizde de isme tepki az otururken beni görünce gülüyor kucagımdan inmek isteliyor zaten hep bu videoları izlemekten ama mesela dün parka gittik başka şeylerle ilgilendi arkadaşım seslendi bakmadı sizinki kaç aylık kız mı erkek mi bide
hafizevr suheda58 iki ismi mi var tek isim mi birde lakaplı isimler söylemeyin. İki ismi varsa deneyin birine bakabilir. Bir Doktorun videosunda görmüştüm iki isimli bebekler tek ismine bakıp ikisini söylediğinde bakmamazlık olabiliyormuş. Birde mesela adı Ali diyelim aliş diye seslenildiği için çocuk ismini tanımıyor olabilir vs diye anlatıyordu
suheda58 İsmi ile ilk zamanlar çok hitap etmedik biz sonra 9. Ayda isme bakması gerekiyor diye bir video izledim bu sefer de biraz abarttık galiba bilemiyorum yine de insan tedirgin oluyor her hareketine takar oldum instagramda yine bakıyorum milletin cocuguna hepsinde var öyle hareketleri sallanma belki de biz çok pimpirikliyiz yine de takip etmek lazım
suheda58 İsmi ile ilk zamanlar çok hitap etmedik biz sonra 9. Ayda isme bakması gerekiyor diye bir video izledim bu sefer de biraz abarttık galiba bilemiyorum yine de insan tedirgin oluyor her hareketine takar oldum instagramda yine bakıyorum milletin cocuguna hepsinde var öyle hareketleri sallanma belki de biz çok pimpirikliyiz yine de takip etmek lazım
suheda58 ceren4_ 10 ay 5 günlük erkek zaten dışarıda çok fazla uyaran olduğu için hiçbir bebek bakmaz bence
suheda58 hafizevr yok tek ismi var Aslan adı biz hep aslantoş diyorduk ona ama şuan aslantoş dersek de bakmıyor
ceren4_ suheda58 başka bebek gördük 9 aylık bakıyor ismine göz teması falan kuruyor bizimki yapmıyor bende soracam doktora bakalım
suheda58 ceren4_ babıldama var evet bababa ne diyor geçen yatağına bıraktım onu anne diye bağırdı ama bilinçli bir anne baba değil işaret ettiğim yere de bakıyor sadece ismine bakma çok az ve alkış baybay yok