Urasdeniz38 bayağı zorluk geçirmişsin canım Allah yardımcın olsun ama şu an iyidir umarım ben hamilelik sürecinde çok problem yaşadım düşük tehlikesi , ikizini düşürdüm,erken Doğum sıkıntısı çok şükür bitti .17 saat suni sancı ama normal Doğum yapamadım mecburen sezeryana aldı doktor