Dmt-01 Urasdeniz38 emiyomu mama mı içiyo ya da ikisi birmi doktorunuzla ek Gıdaya geçmeye karar verin bence ben sadece mama veriyorum üç aylık oldu kızım ben dördüncü ayda geçmeyi düşünüyodum ek gıdaya ama doktorumuz beşinci ayda geçelim dört biraz erken bence dedi oyüzden doktorla görüşün bence
Meliselis Urasdeniz38 merhaba canım ek gıda için bence çok erken benim kızım mama içiyor ben 5inci ayda tadımlara başlarım diye düşünüyorum kızım 6 kilo.
OglummBalll Urasdeniz38 ben ilkkez sadece inek sütü verdim 90 cc dün verdim oda 1 sefer en son 5200 dü kilomuz sadece mama içiyo sütüm cok az 10 cc bile degil süt arttımak için neler yedim neler faydasız
DogaLina Urasdeniz38 bence ek gıda için çok erken benim kızımda 3 ay 9 günlük. Ama çok çok erken daha. 6 kilo. Şuan sadece mamayla besleniyo.
Cevriye_cevriye Dmt-01 Evet bende şimdilik mama veriyorum, bizimde doktorumuz 5 aylık olduğunda başla ek gıdaya demişti. Bence 3 aylık bebek ek gıda için daha küçük, öyle olsa doktorlar daha şimdi başlayın dicekler
Dmt-01 Cevriye_cevriye yani çok küçük tabiki sindirim sistemi daha tam gelişmediği için ek gıdayı sindirmekte zorlanacaktır okadar küçük bi bünyeyi zorlamaya gerek yok biraz daha sabır😊
Cevriye_cevriye Dmt-01 Aynen cnm sonuçta böyle de aç kalmıyorlar yani, biz şimdi bu hafta pazar günü tam 4 aylık oluyoruz ondan sonra bir ayımız var, kısmetse ben ozaman yavaş yavaş başlicam vermeye
Cevriye_cevriye Urasdeniz38 değişik, bazen 150 bazen 160, 180 yapıyorum baya açıkmışsa ozaman bittiriyor, gündüzleri en fazla 3 saate bir acıkıyor, gece uyuduktan 4-5 saat sonra uyanıyor
VERA19 Bende sadece mama veriyorum.Kızım 3 ay 12 günlük kaç saatte bir kaç cc veriyorsunuz mamayı 3 aylık olanlar🤔
Defnedilan34 Urasdeniz38 normalde 3 saatte 90 cc veriyordum ama şuan idrar yolu enfeksiyonumuz olduğu için daha az yiyor
Urasdeniz38 OglummBalll benimde sutum cok az sirf biraz da olsa anne sutu alsin diye emziriyorum onuda zor bela