ebru0311 Daha dün defans yeşil kapaklı olanı aldım. Sivrisineklere karşı 6 saat, keneye karşı 3 saat koruması vardı sanırım. Tamamen doğalmış. 2 yaş altına kullanmayınız yazıyor ama doktorumuz el ve boyun bölgesi hariç diğer yerlerine sorun olmayacağını söylemişti. He birde küçücük bir yerinde deneme yapın ters etki olacak mı diye dedi. Yaptım ama herhangi bir kızarıklık vs. Olmadı. Onu kullanacağım bakalım