Misketlimonum Merhaba. Evet, silikon uçla emzirdiğim dönemle sağım yaptım. Hem ilk ay süt üretimi çok fazla olduğundan mastit olmamak için hem de bir kez emziriyorsam bir sonraki sefer yara nedeniyle göğüs uçlarım dinlensin diye biberonla verebilmek için sağıyordum.
Süt üretimini artırmak için sağım tavsiye ediliyor.