1merling bebeğim de ilk haftalarda kavramakta çok zorlanmıştı, silikon uçla kolayca tutabiliyordu. Ancak bu şekilde alışmaması için sık sık denedim, biraz uçla emdikten sonra ucu çıkarıp devam ettirmeye çalıştım. Şu an önceliğiniz göğüs uçlarınızın iyileşmesi olsun, eğer silikon uçla emerken acınız azalıyorsa öyle emsin. Zamanla onu da bıraktırırsınız, endişe etmeyin.🌸