Gokcee7 gerçekten aynı durumdayız. Bizim kardeşi de yok üstelik tek çocuk. Gittiğimiz yerde insanların çayına bir şeyler atıyor su alıyor yere döküyor koşturuyor yapma etmeden anlamıyor yani bu yaramazlık mıdır ben mi bir şeyleri yanlış yapıyorum bilmiyorum çok yoruldum artık ki bizim evde de bazen böyle geçen bir tuzluk tuzu yere döktü 3 yaş sendromu mu bu başka bir şey mi ben çözemedim ve çok sinirlenip bağırıyorum sonradan pişman oluyorum artık aklımdan olucam.