Kızlar bi ortama Girdiğinde felaket olur ve o kadar söz dinlemiyo ki artık anlamıyomu diye düşünmeye başladım ahtapot gibi heryere saldırıyo başka yere gidince bide mesala alır bardağın dibindeki çayı yemeğin içine döker , tuzluğu alır döker yerlere sanki hiç yorulduğunu bilmiyo diyicek kadar aşırı hareketli durmaz evde 10 kişi varsa 10 kişiye delirtir herkes peşinde dur sus diye koşar. Ve başka yerde yemek hiç. Yemez sıfır. Ama eve geldiğinde çok uyumlu kitaplar yaparız etkinlikleri çok güzel yapar anlar hatta kendi getirir kitapları ve evde gayet rahat duran yorulunca yoruldum diyip oturan biri. Tabi bazı taşkın halleri evdede var ama dışardaki gibi asla değil kızlar bu normal mi 3 buçuk yaş