gokcen_ inanır mısınız cümlenin başını okurken acaba dedim diğer konulardaki mesajlarımı gördü de bana mı söylüyor 🤣 ben ilk kızımda da böyle biriktirdim 4.ay aşısından sonra birden annem tutturmuştu öyle tutmaya başladı nukun kauçuk damaklısını sonra avente geçirmiştik. Şimdi 2. Kızımda tutmuyor ilkini annem denedi tuttu ben yapamadığım için nasıl yapıcam bilmiyorum kararlıyım ama tutacak umut oldu bana🤣