mamaisqueen Kızlar bebişime 2 tane emzik almıştım ikisine de alıştı ama tam tutamıyor ağzından düşüyorlar sürekli. Avent emziklerinden alacağım ama bir sürü model var hangisini önerirsiniz ?
beybitolat mamaisqueen biz doğduğunda bibs vermiştik ben görsel olarak çok beğeniyorum diye seviyodu ama çoğu zaman ağzındam düşüyodu. Aventin ultra airini aldık onuda tutuyo.5 aylık bebeğim
gokcen_ mamaisqueen benim bebeğim dört ay boyunca hiçbir emziği almadı.şimdi tek kullandığı Philips avent air.(10,5 aylık)
forumgurmesi Biz shootie kullandık, en küçük uçlu oydu bebeğim bir tek onu tuttu ve 15 aylıkken de bıraktık.
mamaisqueen beybitolat bibs muadili denedim benimki de ağzından düşürüyor ultra airde de düşme problemi oluyor muydu acaba
ikibaloglanannesi Wee baby kullandık ilk oğlumda . Onu tuttu verdiğim an. İkinci oğlum şu an 2 aylık. Wee baby denedim tutmadı. Avent tuttu. Trendyoldan almıştım. Ultra air olan.
mamaisqueen ikibaloglanannesi wee babynin hangi modelini aldınız bende wee baby cool olandan aldım ama ağzından düşürüyor sürekli bir tane de farklı marka damaklı almıştım onu da düşürüyor
beybitolat mamaisqueen hayır. Zaten benim oğlum öyle emzik sever bi bebek değil. Sadece uykuya geçerken emiyo. Olmadanda asla uyumuyo. Ağzındanda hiç düştüğünü görmedim. Bitek uykuya dalınca kendi düşüyo zaten😂
mamaisqueen beybitolat bizde normalde vermiyoruz ağlama krizlerinde veriyoruz sadece sakinleşmesine yardımcı oluyor uykuya geçiriyor
gokcen_ Melo4 120 gün boyunca her gün şansımı denedim .Seninki de emzik istemiyor zorlama işte ,bu kadar emzik biriktirip napacaksın diyenlere inat hep inandım bir gün bebeğim emzik alacak dedim 😄