beysenyil alpereninannesi11 çişli sayımız normaldi günde 5-6-7 falan oluyordu. Ama kakasını 2-3 günde bir kere yapıyordu. Büz çocuk kabız zannediyorduk meğerse doymadığı için kaka yapmıyormuş 😒 bu ay düzenli mama kullanınca anladık ki çocuk doyuyor. Günde 1 bazen 2-3 kakalı biz çıkartıyoruz.
alpereninannesi11 beysenyil ya benim oğlum da günde iki üç bazen dört beş kez kakasını yapıyor çişli bez sayısı da yeterli ama bir ay sonunda doğum kilosunun sadece 130 gr üzerindeydi şimdi mamaya başladık
Gncmtl D_deniz 3300 ama sarılıktan dolayı 200 Gr verdi…. günde bir kez büyük tuvaletini yapıyor mutlaka… çiş fazlasıyla yapıyor yani bilemedim.kendimce mama vereyim dedim bu defa nedense içim bı buruk oldu.
Gncmtl myangelson hiç almamış dedim hemşireye sizce doktora götüreyim mi dedim gotursende takibe alicak dedi..bir ay daha bekle kilo almıyorsa öyle götür dedi
myangelson Gncmtl ne alaka ya bence siz beklemeyin gidin belki tahlil vs yapılır enfeksiyon falan mı var diye bakılır
beysenyil AlparslanMom61_ 2 yada 3 günde bir yapıyordu. Doktora böyle söylediğim zaman da bana kızmıştı. Sen kaka sayısından da anlaman lzımdı çocuk doymadığı için kaka yapamadığını falan demişti. Günde en az bir kere yapması lazım bebeğin dedi
alpannesi37 Gncmtl benimde 3 aylık ve 5 kg düzenli kilo alımı da varsa normal. Doktorum normal dedi bana
Gncmtl alpannesi37 2 aylık ve 3 aylık kilosu aynı hiç almamış bundan dolayı tereddütte kaldım aslında..
D_deniz Gncmtl 500gr ile 1kg alması her ay normal kabul edilir. 5000-3300=1700 almış. Bölü 3ay diyince 500gr in üstünde almış. Her ay 1kg alması güzeldir ama en kötü ihtimalle 500gr in altına düşmemiş o yüzden kendinizi üzmeyin
beysenyil alpereninannesi11 ilk ay benim kızım da öyle emdiği zaman hemen kaka yapıyordu. Bu bahsettiğim 2.ayına girdikten sonra oldu. Çok sık kaka yaptığı için kilo alımı olmamıştı bizde de