alpereninannesi11 genelde uykusundan önce veriyorum 120ml olmak üzere günde 4 bazen 5 kere. Uykusundan uyanınca da emziriyorum genelde. Mesela tüm gece uyandığı zamanlarda emziriyorum, gece yataktan kalkıp hiç mama yapmadım. Sabah 7.30-8.00 gibi uyanınca da emziriyorum, 9.30-10.00 gibi ilk uykusuna geçiyor. 12.00-13.00 Arası öğle uykusuna geçmeden de mama veriyorum, 15.30-16.00 gibi ikindin uykusuna geçmeden de mama veriyorum, en son da gece 20.30-21.00 gibi gece uykusuna geçmeden mama veriyorum. Evde olduğumuz taktirde uyku düzeni hiç şaşmıyor, ama oldu ki dışarıda olursak emzirme ortamı bulamayınca da mama ile besliyorum. 120ml yapıyorum ama bazen hepsini bitirmiyor. Bazen 90ml yapıyorum tam bitiriyor doyuyor.
İlk ayında kilo alımı istediğimiz gibi değil dedi doktorumuz mama tavsiye etti. İkinci ayında genelde 2 kere sade emzirme yapıyorsam 3.emzirme sonrası 30ml yapıp veriyordum. 2.ayında da çok güzel kilo almıştı bu şekilde ama 3.ayında ben mamayı bırakma kararı aldım ama çocuk ağladı ben ısrarla emzirmeye çalıştım sütüm olsun emdikçe arttar dediler diye.. sonuç olarak geri mamaya başladık