Duyulurum etkinlik kitaplarımız kartlarımız var. Biliyor zaten çoğu şeyi sadece söylemiyor. Sorsak gösterir ya da sesini çıkarır ama ismi yok. Sanırım cesareti de yok 😅 abi abla büyük etken. Ama bizde yok malasef.
Fazla sosyalleşmek zararlı mı bilmiyorum ama doktor öyle devam et dedi 😅 belki dediğiniz gibi de olabilir ama evde durmayı seven bir çocuk değil. Sürekli dışarı çıkalım ister. Bende sosyal bir insanım hani evde durunca beni basıyorlar. Oğlumda tuzu biberi oluyor 😅😂😂😂