Merhaba annişler. Oğlum çok sosyal bir çocuk sürekli yaşıt arkadaşları var onlarla buluştururum. Oyun grubuna götürürüm. Etkinliklere götürürüm. Sabah kalkar kalkmaz yemeğini yer giyinir dışarı da yürüyüşe çıkarız babası gelene kadar. Babası gelince tekrsr kahvaltı yapar oyun oynarlar. Sürekli kitap okuruz. Uyur uyanınca kesin dışarı çıkarır sosyalleştiririm. Akşam 6dan sonra yine bir etkinlik bulurum. 7de babam gelir onlara götürürüm. Babam şöför otobüsl3 tur attırır. Vs vs. Her şeyi var her türlü etkinliği yaparız. Gel gelelim ki 2li cümlesi hiç yok. Mesela hayvanları sesleriyle yapar asla adıyla söylemez. Neredeyse her hayvanı biliyor. Dinozorları isimleriyle bilir. Kitapta hangi dinozoru sorsak direk bulur. Ne sorsak kitaptan veya dışarıda gösterir. Bir şey istesek hemen yapar. Algısı çok açık bir çocuk. Bir de aşırı hareketli. Kelime olarak
Anne
Baba
Abla
Dede
Ananne
Traktör
Doktor
No no
Leo
Hayvan sesleri (aslan, köpek, at, horoz, tavuk, kuş, inek, koyun, eşek, kaplan, keçi vs bir sürü aklıma gelmeyen hayvan seslerini yapıyor)
Dinozor sesleri
Bal
Ayrıca inek sesi dışında süte Mö diyor
Güm
Çiş
Böö
Aa-aa
Aa-oo
Kedi çağırma sesi pisi pisi
Mama diyor (her yemeğe ve suya söylüyor)
Doktor 24.aya kadar 2li cümlesi olmazsa psikiyatriye görünsün dedi. Şuan 23 ay 2 günlük. Arttırmak için daha ne yapmam gerekli? Kardeşim 8.sınıfa kadar konuşma terapisi aldı. Eşim de 5 yaşından sonra konuşmuş. Onlara göre daha iyi tabiki konuşması ama ilerlemiyor😅😂 artık napcağımı şaşırdım🫠🫠 genelde elleriyle gösterir söylemeyi tercih etmiyor kelimeleri. Örneğin soğuk ve sıcak için kendi kolunu tutarak gösterir.