gdbozkurt vallahi bende aynı durumdayım korkuyorum test falan yapmaya da değilimdir bence diyorum ama en son 40 ım çıkınca kanamam oldu ondan sonra ses Seda yok geçen gün üşüttüm sanırım 2 gün midem bulandı gerçekten stresten ölecektim bebeğim 6.5 aylık daha