gdbozkurt ben doğum yaptıktan 28 gün sonra adet oldum ve olduğumda genelde 6-8 gün sürdü hep ve yoğun oldum ben ve adetim bitti ilk zamanlarda (3 ay falan)ilişkide 2-3 gün sonra geri hemen adet olurdum 3. Aydan sonra 1 hafta adet 19 gün temiz şekilde devam etti 1 aydır ilk defa bende adet olmadan geçiriyorum test falan yaptım bende hatta ne olur ne olmaz diye lan testi vs verdim fakat doktorum da özellikle emzirirken adet düzeninin olmayacağını hiç olmayacabileceğimi olduğunda çok uzayacağını veya kısa sürebileceğini 2 yıla kadar da adet olmamanın normal olduğunu söyledi
(Bende spiral var ondan dolayı da kanamam çok fazla ve yoğun olur demişti doktorumuz ilk defa bu ay normale döndü onda da sütüm kesildiği için emzirmeyi önce azalttık sonra tamamen bitirdik ondan dolayı olduğunu düşünüyorum)
(Kayınvalidemin de 4 çocuğu var en küçüğü 5 yaşına girecek bir büyüğü de 9 yaşında sonra 16 23 diye gidiyor en büyüğü de benim eşim zaten ve kayınvalidem de en erken 10 ay sonra en geç 14 ay sonra adet olmuş hep)