Aysnrd93 bazen birkaç gun ara vermek ise yarayabilir. Kisa kisa cok neşeli sekilde okula gidin, öğretmenin sıcak yaklaşımı da çok önemli, bunun dışında bazı çocuklar hazır olmayabiliyorlar. 2 3 hafta deneyip ağlama devam ettiği zaman ben de birkaç hafta ara verilmesini tavsiye ediyordum.