Arkadaşlar merhaba oğlum tam 24 aylık geçen hafta kreşe başladık. Ancak bu güne kadar daha 2 saat vakit geçirebilmişliğimiz yok. İlk gün gittik 1 saat durmamız lazımdı anneye çok bağlı dediler yarım saatte çıktık. 2. Gün kendim dedim ki sınıf arkadaşlarını görürse kaynaşır beni unutur sınıfa dahil edin öğretmeni yaptı öyle 1.5 saat durdu. Sonrasında yemeğe inmişler ama hep ağlamış almaya gittiğimde hıçkırarak ağlıyordu sakinleşmemiş. Sonraki gün zaten kapıdan giremedik ağlamaktan yarım saat belki durdu belki durmadı. Genel hafta hep böyleydi.
Yalnız şöyle bi husus vardı sınıf öğretmenlerinin o hafta 3 tane oryantasyon öğrencisi varmış yoğunluğundan yakındı. Bizimkisi anne diyip mızmızlandığı anda aaa durmuyor anneden kopamıyor bugünü bitirelim dedi kesti. Geçtiğimiz 1 haftanın sonucunda çocuğum okuldan nefret eder hale geldi, nereye gitsek evimize gidelim diyor ve sosyal bi çocuk olmasına rağmen yabancı kimi görse ağlar oldu.
Bu sabah kalktık 40 dk trafikte yol gittik ve tam 20 dk durduk. Çişi geldi tuvalete gidelim dedi öğretmen ve müdüre hanımda bizle diye çekindi yapmadı. Ve iyice stres oldu ağladı. Çişi var sınıfa dahil olursa altını ıslatır etkilenir dediler 20 dk durup geri eve döndük.
İlk tecrübemiz. Normalde oyun grubuna gidiyoruz orada da ilk 2 seferde ağladı ama sonrasında oyuna dahil olunca beni unutur hatta gitme vakti gelince ben gelmeyeceğim anne sen git diyen çocuk normalde. Tecrübeli arkadaşlar lütfen yorum yapabilir misiniz ben biraz okulun yaklaşımını yanlış buldum ben mi yanlışım