minikmisimben berkinannesi_ ben neden yaptım bilmiyorum ama dün menüsü yaptım hızımı alamadım yaprak da sardım eşim şok oldu 🤣 yarında bunları yeriz diğer günde dışardan söyler 2 günü geçiştirdim ahshsj
Beyninizikullanmakucretsizdir berkinannesi_ artık 2 paket kabartma tozu kullanırım dikdörtgen borcam olduğu için anca yeter 😃😃
berkinannesi_ Beyninizikullanmakucretsizdir misafir gelecek ya kabarmaz güzel olmaz aksilik olur yani😁😁
Beyninizikullanmakucretsizdir berkinannesi_ şom ağızlılık yapmayayım kekim çok güzel olacakkkkk İnşallah 😃
Beyninizikullanmakucretsizdir berkinannesi_ Kekim efsane olmuştu var ya, bu yaşıma kadar yaptığım en güzel kek diyebilirim 😁😁
berkinannesi_ Beyninizikullanmakucretsizdir oohh oohh afiyet şifalar olsun çok sevindim, nasıl kabarttın bacım taktik versene 😁
Beyninizikullanmakucretsizdir berkinannesi_ normalde süt ile yapardım ama annem yoğurt ile daha güzel demişti bide 2 tane kabartma tozu koydum 😅 süt ile yaptıklarım genelde sert oluyordu bu yoğurt ile yaptığım yumuşacık oldu 🤤