beybitolat Nazliezgi kadınız ve anneyiz ya o yüzden. Allah bize merhameti erkeklerden baskın vermiş. Olsun sıkma canını sen🥰💕
Nazliezgi beybitolat teşekkürler cnm bnm ama ben babamdan biliyorum o çok vicdanlı ve merhametli 😔 her erkek aynı değil
Nazliezgi binnur37 öyle ama ben taa oğlumdan ayrıldıktan sonra herşeyi bıraktım kendimi düşünmeyi falan her şeyi artık dümdüz yaşıyprum 😔
binnur37 Nazliezgi Mutlumusun peki böyle ? Mutluysan okey lafım yok . Ama mutsuzsan nereye kadar böyle giderki bi düşün .. Ne derdin var ne yaşıyorsun bilemiyorum ama şunu biliyorum bu hayatta biz iyi olmazsak kendimizi sevmezsek olmuyor önce kendimiz .