mertkus
oglumubeklerken
Güzel fikir ve uygulamalarınızı paylaştığınız için teşekkürler. İsterseniz sabahtan akşama, akşamdan sabah kadar ekran verin, teklif edin, geri çevirmeyin; çocuklar sizin. Herhalde yorumumu ekran maruziyetine ilişkin kişisel bir değerlendirme niteliğinde yorumladınız ki kendi fikirlerinizi benimle paylaştınız. Ne var ki o yorumda kişisel fikrim yoktu. Yorumum sadece tümdengelim bir tespitti.
Sizleri haksız çıkarmamak adına kendi uygulamamı paylaşayım o halde. Ben arkadaşımla, komşumla rahat rahat sohbet edebileyim diye çocuğuma telefon vermiyorum. Çocuğumun durmayacağı bir ortama girmeyerek sorunu kökten çözüyorum. Keza ev işi yapmak için de ekran, aklıma gelen bir oyalayıcı değil benim için. Benim çocuk yetiştirme yöntemim de bu. Sevgiler.