hazelvemeyra baya dümdüz bildiğimiz bir an da 😂oğluma pış pış açtığım kullanmadığım bir telefonum vardı ona dadanmıştı baya,babası sattım onu artık yok dedi ortalıktan kaldırdık. Televizyonun da fişini komple çektik,tamirci geldi baktı sen uyurken ama yapılmıyormuş dedik ona da. Televizyon baya bir çekti benim oğlandan ama 😂oyuncak matkapıyla yapcam etcem diye baya didikledi en son pes etti. Biz kararlı durdukça o da diretemedi,az bir zaman sonra da zaten o da uyum sağladı. Gerçekten çocuğum bambaşka birşeye dönüşmüştü,mızır mızır sürekli ağlıyor,bağırıyor,çağırıyor.. 4 yaş zaten zor bir dönem iyice çığırından çıkmıştı,şuan çok çok daha iyi. Park,market aklına ne gelirse geziniyoruz öyle dışarı çıkıp,evde de 6 parçalı ahşap yapboz,vidalı tamir seti,etkinlik kitapları vs gibi uğraştırıcı şeyler aldık onlarla oyalanıyor baya. Bu tarz şeyler de ya hep ya hiç teorisi gerçekten önemli. Azaltsan olmuyor azaltamıyorsun,en iyisi komple kesmek. Şuan ikimiz de baya alıştık bu duruma,sadece ailemle görüntülü konuşurken telefonu alıyor eline onda da annem şarkılar öğretiyor,benimki oyuncaklarını kitaplarını vs gösteriyor,gün içinde neler yaptı onları anlatıyor tek tek sohbet ediyorlar,dedikodu yapıyorlar öyle 😂