ebruarasmom 45 günlük göğsüme geldiğinde ağlamaya başlıyor emziği güzel emiyor ne yapacağım bilmiyorum artık 😔🤦🏼♀️
byrmm ebruarasmom sancısı vardır canım gazını iyice çıkart emer. Bide uykuda dene. Ben öyle yapıyodum meme almak istemediği zamanlar.
mimiki ebruarasmom sütün tadına bakıp mı ağlıyor yoksa hiç mi almıyor yani hiç almıyorsa belki emzikten kaynaklanıyordur ama tadına bakıyorsa ve göğsünüz şişmeye başladıysa sütün tadı değişmeye başlamıştır ve gaz yapar sağıp tekrar emzirmeyi deneyin eğer düzelmezse mutlaka emzirme danışmanına gidin
ebruarasmom mimiki Hayır göğsüme geliyor daha sütü ağzına almadan başlıyor ağlamaya emzik meme reddi yapar mı ki 🤦🏼♀️
ebruarasmom aysebb 🤦🏼♀️🤦🏼♀️gerçekten mi yaa emiyorsa iyi dediler emzik emmesi emziği 1 haftadır veriyorum
Meri-Mel ebruarasmom Farklı pozisyonlarda emzir canım iyice acikmasini bekle meme reddi yapıyor,gazı çıktığına emin ol emziği çok sık verme
feride-nizamettin ebruarasmom Muhtemelen ondandır kuzum. Sen emziği kaldır, bebişi duşta, ayakta, karanlık ortamda, varsa pilates topu üzerinde hafif sallanarak emzirmeyi dene. Döner inşallah
UykuPerisi_ ebruarasmom hem er çok fena yapar kuzu ben o illetten hemen kurtuldum çocuğum mamaya doğru gidiyordu yoksa
aysebb ebruarasmom Evet bebeğe göre değişiyor fakat genel olarak erken emzik verilince özellikle 40 ından önce gibi meme reddi oluyor. Bi arkadaşımda erken verdi sonra memeye döndürcem diye çok uğraştı. Bende korkumdan hiç vermedim zamanında kızım 20 aylık emzik nedir bilmez. Yani emzik için kurtarıcı diyorlar fakat zamanlaması önemli birde bebeğe göre değişiyor herşey
Meri-Mel ebruarasmom Emziği azalt ,gerekirse verme memeye döndürmek istiyorum diyorsan bir iki gün zor olur ama dönüyorlar duşta emzir,gezerken emzir ,gece loş ışıkta emzir
ebruarasmom Meri-Mel Emziği şuan kaldırdım vermem artık 😔 Emzik iyi dediler bende bilmediğim için ağzına verdim ilk bebeğim de 🤦🏼♀️ şimdi bir de emzik yüzünden red yaşarsam 🥹🥹
dileminiz ebruarasmom bende 25 günlük taze anneyim emzik bebeğim almadı biberonla bazen kendi sütümü içirmek zorunda kalıyorum ve red yaşarım diye çok korkuyorum süreçte duygularınızı anlıyorum sakin olun bu alışkanlığı bilmiyordu üzülmeyin siz bebişinizi tanıyosunuz emzik vermeyin düzelir
D_deniz ebruarasmom benim sütüm yetersizdi ne yaptıysam artmadı genetik sanırım ablamın da öyleymiş. İlk günden önce emzirip sonra mama verdim. Emzik ilk günden beri tutuyordu. Göğse gelince anladığında emziği verip göğse yaklaştırıp emziği çekip memeyi veriyordum farketmiyor emiyordu. Belki bir iki farkeder ama sonunda pes eder rahat olun deneyin sürekli
ebruarasmom D_deniz O şekilde de denedim emziği çıkarttım ama göğsüm de emmedi emziğin meme reddi yaptığını bilmiyordum sakinleşiriyor diye veriyordum
beyemrr D_deniz bu kesinlikle işe yarıyor, bende biberonla mama takviyesi yapıyorum önce emziriyorum bazen ağlıyor göğsümde sizin yaptığınız şekilde kandırıp öyle emziriyorum ☺️
ebruarasmom dileminiz İnşallah yaa emziği burada da sormuştum emiyorsa iyi cevapları alınca bende vereyim dedim eşim vermemi istemiyordu hiç kaç günden beri de göğsüme gelince bağrııyor emmiyor emziği de ağzına alıp emiyor baya 🤦🏼♀️🥹🥹
byrmm ebruarasmom korkma kendini strese sokma canım. Acıkınca mecbur emicek. Sakinleştir gazını çıkar. Sende sakin kal sessiz loş ortamda emzir. Ayakta emzirmeyide dene onu sever bebekler hafif sallanır şekilde tutar memeni inşallah canım. Daha çok minik meme reddi olmaz korkma.
subrk ebruarasmom Bazı bebeklerde meme sevmiyor. Arkadaşım slikon başlık ile emziriyordu. Tutmazsa öyle deneyin
subrk ebruarasmom Emziği çok erken vermek doğru değil siz hemen vermemişsiniz üzmeyin kendinizi.Ben 3 haftalık vermeye çalıştım aylarca farklı marka denedim emmedi kızım. Anne memesini emmeyi öğrenen bebeğe emzik verilebiliyor.