Aylino10 Aselinannesi0655 sizi en iyi ben anlarım ama mecburuz sabır çekmeye gece ağlamaktan sabah gözlerim şiş kalkıyorum ama kendi kendimi motive ediyorum bu bir süreç ve geçecek diye sizde öyle yapın imkanınız varsa terapistlede görüşün