Kızlar kızım aşırı akıcı konuşan biri. Ama şöyle 1 aydır bişey anlatırken kekeliyo gibi heyecanlanınca çok oluyo daha çok. Ee elif diyo mesela ger zaöan olmuyo 20 kelime de 2 falan. Artık saymaya başladım. Ben mi evham yapıyorum var mı başına gelen. Aslında o konuşurken sözünü kesmem hadi Hadi demem ama demiş de olabilirim bilmiyorum. Biraz ona zaman tanıyıp doktora mı götürsem