annebabyy benim kızımda oldu fakat öncesinde üst solunum yolu enfeksiyonu gibi
Başladı burun akıntısı ve tıkanıklığı şeklinde . Bu süreçte aferin ve klamoks içti antibiyotiği bıraktığımızın ertesi günü aynı bu şekilde döküntüler oldu doktora götürdüm kızamık ve kızamıkçık testi yapıldı çok şükür onlar değildi alerji demişti bize alerji
Sebebini de ya ilaca bağlı dedi ya da yediği bir yiyecekten dolayı dedi muhtemelen klamokstu sebebi