annebabyy
Benim kızım 6. Hastalık geçirdi. Ama önce ateşlendi ateşi 39.5 i gördü acile gittik ateşi düştü filan sonrasında eve geldik 2 gün sonra kızarmaya başladı her tarafı. Nokta nokta sadece kızarıklık şeklinde. Korktuk tekrar acile gittik. Ateşli hastalık yani 6. Hastalık dendi yapabilecek birşey yok, korkulacak bişey değil. Kendiliğinden 2 3 gün sonra düzelir dendi. Öyle de oldu. Ama bundan sonra ki ateşlerine çok dikkat edilmeli 36.5 dahi olsa direk acile gelin dediler. Tekrarı olmadı umarım olmaz. Size de çok geçmiş olsun 🙏