Damla_eflin Masalina12 Çıkar çünkü silik çizgi var sizde canım daha yeni olmalı büyük ihtimalle isterseniz regl döneminizi bekleyip sonrada verebilirsiniz.
Masalina12 Sblsbl bende.ya bişey anlamıyorum normal teste negatif erken gebelik testinde silik çizgi çıkıyor