atesnzm Bebikoluhayatim calgel önermedi doktorum içeriğinde bi sakıncalı madde varmış doktorum dencol kullan dedi bitkiselmiş ama bulamadım tedagil al o zaman dedi bende tedagil aldım
Pnrg atesnzm merhaba, dis jelleri zararli kullanmamanizi tavsiye ederim. Guncel_anne sayfasinda da soyle bir bilgilendirme var. Yana kaydirarak diger bilgi paylaşımlarını da okumanizi tavsiye ederim
pozitifanne06 atesnzm ben dentinox kullanıyorum tetagil küçükken yarıyordu ama sonra ise yaramamaya basladi yetersiz geldi. Ağrı kesici veya diş jeli dışında hiçbir şey ağrısını kesmiyor çocuktan çocuğa değişiyor benim kizim hep zor cikardi dişlerini
atesnzm pozitifanne06 bizim daha çıkmadı 7 aylık olacak 22 sinde ama çok sıkıntılı çıkar mı çıkmaz mı bilmiyorum anlayamıyorum ağzını asla açmıyor