hilalturkmenel atesnzm dentinox jel kullanıyorum, rahatlatıyor baya yani en azından rahat uyuduğunu düşünüyorum sürünce
nurdann1 atesnzm dentinox önermiyo bazı doktorlar içinde kana karışabilir bir madde varmış. Bitkisel olarak tetagil önermişti. 10 dk da rahatlatıyordu biz hep tetagil kullandık
ayisit atesnzm ben de aldım en son dayanamadım 3 gün önce. Serum ve diş topu kullanıyordum serum iyiydi ama diş topu işe yaramadı.
atesnzm hilalturkmenel doktorum dencol jel kullan ama her gün değil demiş ama içeriğine baktım kimyasak ilaç yani bazıları organik bitkisel oluyormuş öyle alsam mı diye düşündüm işe yarıyorsa yani çok üzülüyorum her gece çok çekiyo yavrum
Bebegimm1 atesnzm jeller zararlı deniliyor yan etkisi olmayan tetagil kullanıyorum 2haftada rahatca çıkardı dişini
hilalturkmenel atesnzm zor gerçekten dediğim gibi ben dentinox kullanıyorum hatta benim bebeklik jelimmiş doktora da sordum kullanabilirsin dedi, sizin kullandığınızı pek bilmiyorum o yüzden yorum yapamıyorum
ayisit atesnzm serum fizyolojik gibi küçük şişelerde ağzının içine döküyorum. Günde 9 taneye kadar kullanabiliyorum.
Bebikoluhayatim Tetagil verdim ama birde calgel denedim verdim bir süre karanfili ezip 1 kaşık zeytinyağı koyup bir gece beklettim 2 4 günde öyle sürdüm iyi geldi
atesnzm Bebikoluhayatim calgel önermedi doktorum içeriğinde bi sakıncalı madde varmış doktorum dencol kullan dedi bitkiselmiş ama bulamadım tedagil al o zaman dedi bende tedagil aldım