beyzabyz ben operasyon oldum apse olduğu için kesik attılar apse boşaltıldı şimdi iltihap geliyor onun bitmesi bekleniyor tabi bu işlem yine de ameliyathanede oluyor ufak bir işlem değil kolay olmadı gerçekten zor bir süreç şu an 25 günlük anneyim ama zor lohusalık dönemim gerçekten çok zor geçiyor hastane görmek istemiyorum artık çocuğumu kucağıma alamıyorum mastit olduğumda ağrıdan alamıyordum şimdiyse sol göğsümde dikişlerim var o yüzden alamıyorum çok zor bir durum gerçekten