Kızlar merhaba 10 kadından 9’u bu derdi çekiyor ben de dahil olmak üzere bugün 6. Günüm mastit ile denemediğim yöntem kalmamıştı antibiyotik kullanmaya da başladım ama hala şişlik kızarıklık devam ediyordu ben de internette duyduğum denediğim ve olumlu sonuç almaya başladığım yöntemi sizlere belki faydam olur diye buraya da paylaşmak istedim 😌
Bize hep sıcak uygulama masaj yap vs vs denildi doğru masaj yapmak gerekir ama onu sağım yada emzirme yaptırdıktan sonra, yöntem şu sağım yapmadan önce buzluktan buz alıyorum, dayanabildiğim kadar tutuyorum, sonra hemen sağım yapıyorum ve bunu 1 saat aralıksız tekrarladım yaptıkça 3-4 adet sivilce gibi kanallar açıldı ve hafif hafif gelmeye başladı, bunu ne kadar çok tekrarlarsak o kadar çok tıkanıklık açılır. Başka yöntemi olan varsa paylaşalım yapabilir 🙏🏻😌