Azraninnnannnesi Htc1234 ben günde 3 lt su içiyorum , bol yeşillik, humananın stil tea, tahin pekmezi ve hoşaf yapıyorum her gün cok faydasını gördüm
Senammm Htc1234 bol su bıde ben gaz ıcın rezene anason ısırgan ve ıhlamur cayı ıcıyorum hem sut artırıcı hemde gaz onleyıcı hemde uyku duzenleyıcı tavsiye ederim
Ezo5742 Htc1234 şut arttırıcı damla ibicek kullanmıyorum soğan su bulgur yeşillik salatası çorba gibi şeyler bayağı yapiyo inşallah sende de yapar
Deletedmom0031 Bol bol su. Bide bana bi yakınım kuru börülcenin süt yaptığını söylemişti. Geçen gün yemeğini yedim ondan mıdır bilmem bildiğin fışkırıyodu bebeğin ağzına
Htc1234 Azraninnnannnesi humana stil tea ve rezene çayını içiyorum ama hamileyken aşırı yemek yiyen ben şimdi iştahım Yok bir şey yemek istemiyorum resmen sütüm gidecek diye korkuyorum
sipabeyinannesi bir kase balın içine bolca miktar çörek otu koy. günde 3 defa aç karnına bir tatlı kaşığı çiğneyerek ye. üzerine bir su bardağı ılık su iç 👍🏼 tabii günde en az 3 lt su tüketmen de gerekli ☺️ sütünüz bol, yavrularınız huzurlu olsun inşallah ✋🏼
Azraninnnannnesi Htc1234 ne kadar Doğum yapalı benim neredeyse 1 ay hiç iştahım yoktu narkozdan diye düşündüm
Grafmry Htc1234 bende öyle canım ağzıma birşey koyasım gelmiyor ve yemeden olmuyor ben tekrar bir hafta düzene soktum yeme işini sütümde artış gördüm zor yiyeceğiz çaresi yok 😒
Furkansmomy Bol su Humana Yeşillik Petibör büsküvi Hurma kuru incir Hoşaf Bulgur Ben bunları tüketiyorum sadece anne sütü veriyorum
Zeynar Bir ogrencim ve doktor ablası Solgar Brewer's Yeast with Vitamin B12 250 Tablet iciyormus.Doktor ablası onermis ona da.Faydasini gormusler.Ama ben daha almadim galactago almistim onu iciyorum kuru incir ve hurma yiyorum.
Aygunnn Canim ben bestlak damla kullanıyorum sütüm kesilmişti yeni yeni damla damla gelmeye başladı sütüm olmamasına rağmen 2 saatte bir sağıyorum.
Htc1234 Ezo5742 çiğ soğan mı peki bnde çorba su ve rezene ve humana çayı tüketiyorum yem iştahım kesildi korkuyorum
berat3347_ Tatlı çok güzel süt yapıyor irmik helvası baklava sütüm olmadığı zamanlar hemen irmik helvası kavuruyorum iyi süt yapıyor tavsiye ederim
Htc1234 Azraninnnannnesi Azraninnnannnesi 11 gün oldu bugün ama normal Doğum yaptım sütüm gidecek korkusu var