ecekrk valla canim organını bıraksan da yine mutfağa bi 10 bin gider ya yani organını bıraksan en fazla 4 5 bin eksik harcarsın onunla da zaten yine bişey alamazsın üstelik belki sağlığını bile kaybedersin zararlı ürünler yüzünden bence bırakmaya değmez. Geçinmek zor evet bizim ev+araba var. Hatta arabanın taksitini şuan hala ödüyoruz ama kirada vs olsak illaki bu kadar rahat harcayamazdim diye düşünüyorum geçinmek zor gerçekten Allah herkese kolaylık versin