1 tane eşimde var, ben kullanmıyorum. Şu an ücretsiz izindeyim ancak çalışırken de kullanmıyordum. Kredi kartı kullanmak, olmayan parayı harcamak aslında ve bana göre çok tehlikeli. Hesabını bilen, tüketim çılgını olmayan, tutumlu bir insan olduğumu düşündüğüm halde ben bile kendime güvenemiyorum.
Sadece asgarisini ödemek de faize bulaşmak demek ve benim maneviyatıma göre faiz demek, eve giren paranın bereketinin kaçması demek.