ahsnmhmt insallah cok güzel sonuclar alacaksınız. Yeterki doktorunuzu dinleyin su kritik süreci atlatın. Allahın izniyle daha sonra sıkıntı olmaz. Siz dediklerimi mutlaka takip edin. Birde uykudan uyandıramayacak hale geliyomu ona bakın. O sırada sarılık pik yapıyor. Normal bi derin uyku değil. Ben ağlatırdım uyanması için aglarken zınk diye. Uyurdu öyle bir şey. 7. Günden sonra Allahın isniyle bir şey kalmaz