ahsnmhmt şuan çok küçük olduğu için kavrayamaması çok normal,emdikçe ucu çıkacak ki sizin ucuyla da işiniz yok. Kahvrengi kısmın büyük kısmını aldırmaya çalışın. O günlerde zaten uyandırmak ve emzirmek bir mesele. Sakin kal,bol emzir hem onun çenesi güçlensin Hemde sütün artsın. Hele ki kolostrumu gerekirse kaşıkla ver 🌸 kendi doğum acınla zor geliyor biliyorum ama geçecek