Caglaykut anlamını bilerek söylediğini sanmıyorum bunun için üzülmeyin ama kimsenin yanında tek bırakmayın yada cevrenizdekileri uyarin bı konuda ben yeğenimin yanında bı kere kızdım kendisine Zümra senin ananı ya dedim annesinde yanimizdaydi o yaslardaydi söylediğimde hala unutmamış hala soyluyo. Linclemeyij hemen ama lütfen küfür olarak yada başka bı niyetle söylemedim gerçekten ki gelinimizide coo severim keza oda beni öyle Kardeş gibiyiz. Ağzıma tukrdu unutturamiyoruz geçen parkta çocuk salıncakta inmemiş in artık senin ananı ya demiş. Biz başta kizdik unuttu ama mesela baskalrinin yanında tlsoyleyince millet gülünce hoşuna gitmiş komik bişey saniyo dolamış diline.