Caglaykut üzülmeyin o daha o kelimelerin ne demek olduğunu bile bilmez onu uyarın bu kelimeleri kimseye kullanmıyoruz vs diye ve ona bol bol sevdiğinizi söyleyin,2yaş sendromunda büyük ihtimalle ve kaynananızdan duyduklarını söylüyor ayrıca onlara gidince kaynananızıda uyarın terbiyesizliğin lüzumu yok çocuğun yanında filtrelesin o dilini bi zahmet