tospikannesi_ livanurvealpinannesi61 siveno alın demediniz ama ben hanımefendiye incia kullanıyorum 2 senedir riske atmak istemiyorum ordan devam edecem dediğimde incianın yorumlarında kullanan herkes memnun kalmamış diyip siveno çok iyi çok memnunum dediğiniz için o yorumu yaptım zaten. Kızım alerjik olduğu için riske atmak istemiyorum 2 senedir aktif kullanıyorum incia yı ve çok memnunum o yüzden onunla devam edeceğimi belirttim siveno alıp denesem mi diye düşündüm ama yukarıda siveno dan memnun olmayanlarda var . O yüzden vazgeçtim. Zaten daha yeni parlayan bir marka tereddüte düşürdü siveno şuan 125 tl incia 400 tl aslında siveno işime gelir almak ama işte kızımda kötü tepki veriyor sinekler riske atamıyorum Herkesin memnuniyeti farklı olnuş. Ama incia da memnun olmayan yok internet sitesine baktım şuan herkes çok memnun bir kötü yorum yok belki baktığınız ürün farklıdır sinek kovucu adı altında iki tane ürünü var çünkü🌸
livanurvealpinannesi61 tospikannesi_ yalnız hangi siteden bakıyorsunuz siz sıveno sinek kovucu sprey 645 TL normal fiyatı şuan indirim de 290 TL falan ayrıca sıveno yıllardır var siz yeni duydunuz herhalde Yeni çıkan bir marka değil . İncianın yorumlarına bakmıştım kullananlar etkili değil yazmıştı.
tospikannesi_ livanurvealpinannesi61 hepsi burada 125 tl 😂 Hatta güneş kremi ile 450 ye geliyor alacaktım tereddütte kaldım . Çünkü güneş kremi mustela kullanıyorum kararsızdım Bu arada siveno yeni çıktı değil yeni parlayan bir marka dedim yıllardır olduğunu biliyorum ama bu bir senedir daha da ön planda bunu demek istedim . Bilmiyorum incia dan memnunum riske atmak istemiyorum ama siz başka sinek kovucuya bakmışsınızdır iki çeşidi var benim kullandığımdan herkes memnun bu posttada incia kullananlar memnuniyetlerini dile getirmişler siz kimse memnun değil deyince şaşırıp şimdi baktım heralde diğer kutusundan bahsediyor olabilirsiniz
livanurvealpinannesi61 tospikannesi_ şuan baktım o fiyata görmedim hepsi buradada kendi sitesine bakın diğerleri orijinal mi bilemem ben kendi sitesine baktım 125 TL yazmıyor bilmiyorum. Benim kızım 6 yaşına girecek 5 yıl önce bana herkes sıveno önerdi 1 yıldır parladı demişsiniz kızım doğmadan ben ismini çok duyuyordum . İncia hangi beyaz Sarı yeşil kutu olan benim dediğim ben önceden bakmıkrkm yorumlaısna lkan bakmadım ben baktığım da kullananlar etkili değil yazmıştı onu demek istedim
balli_cilek sebur sanırım bende incia alıcam Allah esirgesin tabi ama incia da kenelere karşı. İlk 1 saatte etkili olduğı kanıtlanmış öyle yazıyordu tedbir. Bizden tevekkül Allah’tan napalım 😒🤲🏻
tospikannesi_ balli_cilek evet öyle birşey var. Doğruluğunu bilemem ama 2 senedir aktif kullanıyorum kızıma daha bir sivrisinek ısırdığı görmedim üstelik alerjik bebek yani bir ısırma ütü yanması gibi su toplayıp patlıyor o kadar memnunum
balli_cilek tospikannesi_ ya çok sevindim bunu duyduğuma ekstradan da lavanta yağı kullanılmalı mı acaba kenelerde vs oda etkili diyorlar da
tospikannesi_ balli_cilek bence gerek yok ben bir yere giderken sabahtan sıkıyorum ona rağmen akşam sivrisinek dolu oluyor kızım şort askılı geziyor ama bir tane Bile ısırmıyor kokusu da limon gibi rahatsız edici özelliği yok biz bile eşimle kullanıyoruz ben ekstra lavanta yağı sürmüyorum onun yerine yenileyebilirsiniz 4 saatte bir
balli_cilek tospikannesi_ çok teşekkür ederim 50 ml yeterli oluyor mı yine de parka vs çıktığımızds altını uzun giydiriyorum zaten
tospikannesi_ balli_cilek evet yeterli oluyor yani bana yaz boyunca yetmişti üstelik 3 kişi kullanıyorduk bir kez iyice heryerine yediriyorum ısırmıyor zaten ama uzun pantolon giydirseniz bile kapalı olan yerlerine de sürün bu arada yine yedek olsun derseniz iki tane alın
Nanem123 livanurvealpinannesi61 ben de uzun bir süredir böyle bir arayış içindeyim evet gerçekten de incianın yorumları çok olumsuz ben de karar verememiştim
livanurvealpinannesi61 Nanem123 the prouvee reponses organics de çok etkili fiyat olarak da uygun sıveno dan memnunum Hanhçsi indirime girerse alıyorum
cikolatahurma sebur Kene kovucu sprey için; bir çay bardağı suya ; 10 damla limon okaliptus yağı +10 damla lavanta yağı 10 damla çay ağacı yağı ekleyip çalkalayın Şunu bı doktor paylaşmıştı
sebur cikolatahurma aslında mantıklı tarif. Hazır satılanların içindede bu yağlar var çok teşekkürler denemek lazim kaydediyorum🎀
tospikannesi_ livanurvealpinannesi61 ben sosyal medyada indirim takip ediyorum kendi sitesi kuponla indirim yapıyor kaç gündür alıp almamakta kararsızdım bana kalsa alacam direk uyguna geliyor diye ama kızım hassas ciltli olduğu için pişman olmaktan korkuyorum. 4 gündür güneş kremi ve sinek kovucu toplam 450 ye geliyordu. Ben de duyuyordum ama son bir yıldır tüm platformlarda parladı bunu demek istiyorum. 2 doktorum tarafından incia ile yola çıktım bu sefer siveno denemek istiyordum ama işte yaramamasından korkuyorum 450 tl ye iki ürün alıyorum. Yani işime de gelir uyguna geliyor ama diğer türlü mustela ayrı incia ayrı daha pahalıya denk geliyor güneş kremi konusunda da hassas mustela önerdi doktorum başka krem sürünce kızım yine kıpkırmızı oluyor yanıyor güneşte mustelada sorun yaşamıyor . Beyaz sarı yeşil kutuluda var ayrı olarak kena ve sivri içinde var. İkiside aynı işi görüyor ama sizin dediğiniz biraz daha az etkili onu ben sürekli yenilemek zorundadır kalıyorum diğerini sabah sıkıyorum akşamı çok rahat çıkarıyor çok iyi
balli_cilek livanurvealpinannesi61 içerik olarak aslında hemen hemen aynı hepsi sanki limon okaliptüs yağı var hemen hepsinde de ama insan yine kararsız kalıyoe
livanurvealpinannesi61 balli_cilek içerik olarak evet doğal aynı ama kşmşsş etkili değil canım ben memnun olduğum markaları yazdım
tospikannesi_ balli_cilek ikisi de çok bilinen marka. İkiside çok tercih edilen marka ikisi de doğal içerikli herkes memnun olduğunu yazıyor benim kızım hassas ciltli olduğu için sinevo alıp riske atmak istemedim belki memnun kalmam diye iki senedir incia kullanıyorum diye. Bu arada incia nın iki tane sinek koruyucu şişesi var. Biri olumsuz yorumlar mevcut biri olumlu yanlış almayın.
balli_cilek livanurvealpinannesi61 özellikle bu kene olaylarınean dolayı inanılmsz kararsız kalıyır diğer o 2. Dediğiniz markada iyi sanırım yorumlarıma şimdi baktım ve içeriğide güzel gözüküyor birden fazla yağ içeriyor
CilekliKedy Peki bunlar kaç yaş veya aylık için bebeğim neredeyse 3 aylık olacak ve aşırı derecede sinek ısırıyor
livanurvealpinannesi61 CilekliKedy yenidoğan için her marka kullanılmaz Nurse harways ve the prouvee reponses organics yenidoğandan itibaren kullanılır