livanurvealpinannesi61 siveno alın demediniz ama ben hanımefendiye incia kullanıyorum 2 senedir riske atmak istemiyorum ordan devam edecem dediğimde incianın yorumlarında kullanan herkes memnun kalmamış diyip siveno çok iyi çok memnunum dediğiniz için o yorumu yaptım zaten. Kızım alerjik olduğu için riske atmak istemiyorum 2 senedir aktif kullanıyorum incia yı ve çok memnunum o yüzden onunla devam edeceğimi belirttim siveno alıp denesem mi diye düşündüm ama yukarıda siveno dan memnun olmayanlarda var . O yüzden vazgeçtim. Zaten daha yeni parlayan bir marka tereddüte düşürdü siveno şuan 125 tl incia 400 tl aslında siveno işime gelir almak ama işte kızımda kötü tepki veriyor sinekler riske atamıyorum
Herkesin memnuniyeti farklı olnuş. Ama incia da memnun olmayan yok internet sitesine baktım şuan herkes çok memnun bir kötü yorum yok belki baktığınız ürün farklıdır sinek kovucu adı altında iki tane ürünü var çünkü🌸