Beyninizikullanmakucretsizdir sucukluyumurtaaa eğer erkeğin testi pozitif çıkarsa o zaman yaptırılıyor. Negatif olunca kadından test istemiyorlar. Ama kadınlar da test yapsa iyi olurdu bence belki Allah korusun kadında taşıyıcılık vardır 😖
Beyninizikullanmakucretsizdir Cennethurmam_ eşim zaten şey diyor Allah siz kadınları çeneden ibaret yaratmış tövbe estağfurullah ya 🤣
Beyninizikullanmakucretsizdir Cennethurmam_ Allah’ım herkesin yardımcısı olsun hiçbir çocuk hasta olmasın. İnşallah bu illetin bir çözümünü bulurlar da daha fazla çocuk ölmez ve aileleri acı yaşamaz 🤲🏻
Cennethurmam_ Beyninizikullanmakucretsizdir amin gerçekten canı gönülden istiyorum çocuklar hiç hasta olmasın çaresiz dert kalmasın hastalık sağlık hele ki minicik bedenlerde söz konusu olunca çok daha yüreği yanıyor insanın
Sogukbaklava Cennethurmam_ yaptırmalısınız aile hekimliği yapıyo. Eşime de yaptırdık çocuk düşünmediğimiz halde
Cennethurmam_ Sogukbaklava yaptıracağız inşallah sizin sonuçtlarda 4 ayı buldu mu ne kadar bir zamanda çıktı acaba
Sogukbaklava Cennethurmam_ 1 2 ay gibi bir sürede çıkmıştı uzun sürmedi diye hatırlıyorum baya oldu yaptıralı. Benden almadılar sadece eşime yaptılar onda çıkarsa bana da yaparlarmıs öyle dediler
Cennethurmam_ Sogukbaklava evet burda bilgi veren arkadaşlarda hep aynı şekilde söylemişler tek erkekten alıyorlarmış onda sorun olursa kadından alınıyormuş sanırım çok sevindim sonuçlarınızada 🙏🏻