Merhaba kızlar aklımda uzun zamandır bir konu var en son buraya yazmaya karar verdim, Sma hastalığı için yeni evlenenlere testler yapılıyormuş biz evlenirken bu yoktu geçenlerde öğrendim ki devlet bu testleri ücretsiz hastanelerde de yapıyormuş, (sağlık ocağında bile yapılıyor diye okudum bazı yerlerde ne kadar doğru bilmiyorum), şöyle ki bir tane kızım var 3 buçuk yaşında ikinci bir gebelik düşünmeyi bile henüz düşünüyorum diyebilirim, sizce bu testi yaptırmalı mıyız önlem amaçlı çok güzel bir hizmet olduğunu düşünüyorum yaptıran var mı veya duyan bilen gereklilik konusu hakkında fikri olan uzun oldu kusura bakmayın yorumlarınızı bekliyorum, Herşey Allahtan diyorum ama önce tedbir sonra takdir diye düşünüyorum sizce🌹