yavruaslanlar valla biz öyle de değiliz bu binada en sorunsuz kendi halinde biziz. 3vine 2 tane çivi çaktım başka da birşey yapmadım bi kornişi kırıktı yaktım. Klozetin taharet musluğu bozuktu değiştik. Bazı demirbŞları bile söylemeden kendimiz yaptık. Daha girerken yaptığı boyabile tertemiz duruyor. Kirayı gününde veriyoruz vs vs. Kadın arada evime de uğrar kahve içeriz kendi de görüyor zaten. O bizim çıkmamızı istemiyor ama yardımcı da olmuyor. Bizde aynı paraya daha yeni temiz ev varken niye bu rutubetli eve verelim dedik