Rosebud10 21 aylık oğlum 🟰 çok aktif arada ağlamaları oluyor ama uzun sürmüyor çok sanırım daha tam 2 yaş sendromuna girmedi bide dağıtmayı karıştırmayı dökmeyi çok seviyor o beni zorluyor ama güzel yani bi uyku düzeni var
1.5 aylık kızım 🟰kucak dışında durmuyor kucağa alsanda bazen durmuyor uyku düzeni yok şu ara kusmaları arttı sanırım reflü olabilir
Not oğlumla kızımın aylarını kıyaslarsak oğlumla daha rahatım çünkü düzeni var oyalayabiliyorum yiyicek oyuncak tv faln ama 1.5 aylık bebek daha zor geliyor birşeyden anlamıyor oyalayamıyorsun hiçbir düzeni yok yani ben böyle düşünüyorum oğlumla zorda olsa iş yapabiliyorken kızım uyumadığı sürece imkansız uyanıkken asla kucak dışında durmuyor çünkü 😂