biricigiminannesi26 canan6668 aa ne güzel büyütmüşsünüz işte ben de 4 5 yaşına gelirsem belki rahat ederim diyordum üzdü bu yorumunuz beni 🥲lütfen şaka deyin 😂
wildwings09 Rosebud10 umarım her şey çok daha güzel olur sizin içinn, ben zamanında çok ağladım, çok aç kaldım uykusuzluk falan her şey üst üste bindi umutsuzdum. Bu posta da o yüzden yazdım ki umut olsun annelere🌸
210624 Rosebud10 12 . Aya 6 günümüz kaldi Aydan sesleniyorum hep kucak istiyor , beni dövüyor kurtarın beni 😂😀 herseyj yemiyor yemek seçiyor 😂 Oglusum benim mucizem 😘 O benim canım 🥰
sebooackgz 210624 bizimde 20 günüöüz kaldı da 1 yaşa sizin de saçınızı çekiyor mu oğlunuz ve sürekli sizi ve kucak istiyor mu acaba oğlum bu aralar herşeyi ağlayarak yaptırmaya çalışıyor🫠
kirmizibalikbeachte Rosebud10 7 ay 14 günlükten sesleniyorum direksiyonu yanlışlıkla bataklığa çevirmişiz saplandık çıkamıyoruz gelmeyin sksjsjsjs
ikibaloglanannesi Rosebud10 28.aydan sesleniyorum. Artık her şeyi anlıyor. Kesintisiz uyuyor. Kendi yiyip içiyor. Oyuncaklarını dahi kendi topluyor. Bence en güzel evredeyiz❤️👶🏻 Büyüdükçe keyifli olmaya başladı🥰 2.aydan sesleniyorum gaz harici şu anlık her şey güzel gidiyor❤️👶🏼
bendenbirtanedahayok Rosebud10 11. Aydan sesleniyorum uykular bozuldu yemek desen yemiyor kucak seviyor ne emekliyor ne yürüyor her yere kendini taşıtıyor ama parka gitmeyi ve diğer çocukları seviyor dillendi ne desek tekrar ediyor 😂
[silindi] Rosebud10 25 inci aydan sesleniyorum 2yas sendromunu dibine kadar yasiyoruz istemedigi hicbirseyi yaptiramiyoruz istemedigi hicbirseyi yediremiyoruz istedigi bir sey olmazsa dunyalari basimiza yıkıyor başına buyruk kucuk kızım tabiri caizse hepimize kök söktürüyor 🤣
nurella0602 6 ay 17 günden sesleniyorum. Geride kalanlar r yapsınnnn.. çok kötü günler geçiyorrrr açlıkla savaş veriyorum ayrıca uykusuzlukla. Onun dişleri çıkacak diye benim dişlerim dökülmek üzere😞 mama red su red herşey reddddddddddd
kzyyyyy nurella0602 ek gıda istiyor olabilir. Bizim de o aylarda mamayı kabul etmiyordu zar zor ama meğer derdi ek gıda tadımlara başlayın çorbalara geçin bence.bende öyle işe yaradı mamayı uyurken gece gündüz veriyorum. Sıkılıyorlar mama dan artık
berivanlina21 Rosebud10 6 ay 7 günden sesleniyorum diş çıkarma evresinde sözde 1 aydır ama ne gelen var ne giden 😁 uyumuyor öğlen asla ve benim kucagimdan başka kimsenin kucağında durmuyor. Emeklemiyor 😔
umaytoom Rosebud10 7 ay 27 gün .. Bazen yormuyor uyku konusunda ama yarım saat sonra uyanıyor daha uyumuyor gündüz uykularımız az haliyle günduz uyanıkken oyalamak ta zor evde ekransiz 😅😄
papatyam-34 Rosebud10 33 aylık her şeyi ben yapacağım ve ağlama krizleri baya zor 😣 8.5 aylık uykuda zorluk ek gıda reddi hep kucakta gezme isteği çok yorucu 😥
nhts wildwings09 Amin çok teşekkür ederim bir gülümsemesi sesi herşeye bedel tabi çok şükür varlıklarına ☺️
sumeyye_emre Rosebud10 6 ay 23 gün Acayip hareketlendi diş çıkarmadı hala diş etleri çok sertleşti mememi ısırıyo kaşındıkça. Gün içinde hep ayakta uyumuyo pek 🥴 ama yine de o tatlı gülüşü dünyalara bedel oğlumu çok seviyorum 🥹
alinmom Rosebud10 4 yaş ve 1 buçuk yaştan sesleniyorum hayatımda bukadar bitik hissetmemiştim fazlası var eksiği yok 🫡
Mikisss Rosebud10 3 yaş6 aylık kızım 2 yaş oğlum 6 aylık kızım.tahmin edin ne durumdayim.gerisini yazmağa tagetim yok😅
BordoHuniliAnne Mikisss oooo sen benden daha bosbordo hunilisin😅 benim de biri 3,5 yaş biri 2 yaş. Hepimizin zorunu kolaylaştırarak büyütmeyi nasip etsin.