aslananne27 merhaba üzülmeyin zamanla geçiyor ama bizimki yemek yiyince tamamen kayboldu ara ara karbonatlı suyla gazlı bezi parmağıma dolayarak ağzını temizledim yanakları dili temizleyeceksiniz. onunda faydası oldu üzülmeyin hepsi geçer ama sizin baya uzun sürmüş karbonatlı bi su yapın bi çay kaşığı karbonat bi çay bardağı kaynamış ılımış suyla gazlı bezle dolalı parmağınızı ıslatarak temizleyebilirsiniz elinizi strelize edin . Pamukcuk olduğu için mama vs yemek istememiş olabilir yavrucak geçince yemeye başlar inşallah geçinceye kadar günde bir iki sefer yaptım ben bide bebek agızdan öpülünce bu durum artabiliyormuş sevgiler🩷