Arkadaşlar merhaba bebeğim üç aylık sadece dilinin üstünde pamukçuk vardı doktorda bi tane şurup gibi bi ilaç verdi onunla geçmesi için onu kullandım söylediği gibi iyice artı yanaklarına dudaklarına yayıldı sonrasında karbonatlı suyla ve gazlı bezle temizlemeyi öğrendim temizledim güzelce emziklerini temas ettiği herşeyi karbonatlı suyla temizledim ama bı türlü geçmiyor geçer gibi oluyor yine başlıyor emmesinde sorun yok gibi bi taraftan zorlanıyor gibi tam anlayamadım başına gelen varmi geçse içim rahatlayacak nasıl kurtulacağız bundan kendi kendine geçer mı acaba?